διαστήματα υποχρεωτικής συντήρησης των ανελκυστήρων:
1. Για μονοκατοικίες, κάθε δύο μήνες = 6 φορές ετησίως
2. Για πολυκατοικίες και ξενοδοχεία μέχρι 200 κλίνες, κάθε 45 ημέρες = 8 φορές ετησίως
3. Για ανελκυστήρες σε δημόσια κτίρια, για ξενοδοχεία με περισσότερες από 200 κλίνες, για νοσοκομεία και για μεγάλα κτίρια, 2 φορές το μήνα = 24 φορές ετησίως
Ποια είναι τα καθήκοντα του διαχειριστή της πολυκατοικίας;
Με την καθυστέρηση των µισθωµάτων ο διαχειριστής αφού εξαντλήσει όλα τα µέσα ειδοποίησης του ιδιοκτήτη µπορεί να στείλει εξώδικο- διαµαρτυρία όχληση την οποία θα συντάξει ο/η δικηγόρος του και θα επιδώσει στον ενδιαφερόµενο δικαστικός επιµελητής. Στο εξώδικο γίνεται αναλυτική αναφορά των οφειλόµενων ποσών των κοινοχρήστων και των µηνών στους οποίους αναλογούν.
Αφού περάσει η προθεσµία που θέτει το εξώδικο για την καταβολή των κοινοχρήστων ο διαχειριστής µπορεί να συνεχίσει τη νοµική διαδικασία µε την κατάθεση αγωγής ή αίτησης διαταγής πληρωµής. Αρµόδιο δικαστήριο είναι το Μονοµελές Πρωτοδικείο της περιοχής του ακινήτου.
Τέλος στις... μάχες των ιδιοκτητών βάζει το άρθρο 39 του Νόμος 4447/2016 - ΦΕΚ 241/Α/23-12-2016 για το Χωρικό σχεδιασμό και τη Βιώσιμη ανάπτυξη
Ο Ν.4447/2016 - ΦΕΚ 241/Α/23-12-2016 επιτρέπει την τοποθέτηση αυτόνομων μονάδων θέρμανσης σε πολυκατοικίες χωρίς να απαιτείται πλέον η έγκριση γενικής συνέλευσης από το 50% συν 1 των ψήφων των συνιδιοκτητών της πολυκατοικίας, προκειμένου να «αυτονομηθεί» ενεργειακά με φυσικό αέριο ένας ιδιοκτήτης.